Nordic Competence Group on SPR ensiapukoulutusten ARVOkumppani®

Suomen ensiapukoulutus

Ensiapukurssit ARVOkumppani -arvojen mukaisesti

Punainen Risti Ensiavun ARVOkumppani® on valtuutettu koulutuskumppani, joka tarjoaa aina Punaisen Ristin ensiavun koulutusohjelmien mukaisia sertifioituja ja tavaramerkein suojattuja SPR ensiapukursseja.

Suomen ensiapukoulutus markkinoilla on vain muutamia arvokumppaneita. Nordic Competence Group Oy:n omistama Koulutustukku tarjoaa ensiapukoulutuksia suoraan ARVOkumppaneiden arvojen mukaisesti.

ARVOkumppani® on vastuullinen valinta. Oikeuden käyttää ARVOkumppani®-tunnusta ovat saaneet heistä ne toimijat, jotka sitoutuvat:

• tarjoamaan ja järjestämään asiakkailleen kaikissa tilanteissa Punaisen Ristin ensiavun koulutusohjelmien mukaisia sertifioituja ja tavaramerkein varustettuja SPR ensiapukoulutuksia
  • toimimaan yhteiskuntavastuullisesti ja ympäristöä kunnioittavalla tavalla
  • noudattamaan Punaisen Ristin eettisyyteen ja vastuullisuuteen liittyviä toimintaohjeita kumppaneille.

Miksi sinun asiakkaana kannattaa valita ARVOkumppani®?

Punaisen Ristin ensiavun koulutusohjelmat on valinnut ARVOkumppani®:nsa huolellisen arviointiprosessin kautta, jotta tilaajana voit olla varma ensiapukoulutuksen korkeasta laadusta ja asiantuntijuudesta kaikissa tilanteissa.

ARVOkumppani®-toimijan järjestämillä ensiapukursseilla osallistujat saavat aina Suomen arvostetuimman ensiapupätevyyden, ja voit olla varma, että suoritukset kirjautuvat Punainen Risti Ensiavun ylläpitämään valtakunnalliseen rekisteriin.

Verkkokurssi
Alkuperäinen hinta oli: €109.00.Nykyinen hinta on: €76.00. + (ALV 25.5%)
Verkkokurssi
Alkuperäinen hinta oli: €85.00.Nykyinen hinta on: €59.00. + (ALV 25.5%)