Koulustukku – kumppanisi koulutusasioissa

Löydä kaikki tarvitsemasi pätevyys- ja turvallisuuskoulutukset, ja nosta osaamisesti uudelle tasolle. Meltä löydät koulutukset kaikissa toteutusmuodoissa. Valitse itsellesi sopivin!

Tutustu koulutuksiimme

Koulutustukku on Nordic Competence Groupin pätevyyskoulutusten keskus

Koulutustukku tarjoaa monipuolisen valikoiman kursseja, joiden avulla voit hankkia uutta osaamista ja pätevyyksiä tai päivittää jo hankitun pätevyytesi voimassaolon. Etsitpä sitten perustason kursseja tai vaativia, ammattilaisille suunnattuja erikoiskursseja, meiltä löydät tarvitsemasi.

Miksi asiakkaamme valitsevat meidät:

• Vaikuttavuus: Panostamme koulutustemme sisällön ja toteutustapojen vaikuttavuuteen siten, että asiakas saa aidon hyödyn toimintansa kehittämiseen. Emme kouluta vain pätevyyksiä, vaan kehitämme turvallisuusajattelua ja kulttuuria.
  • Teknologinen edelläkävijyys: Olemme koulutusalan edelläkävijoitä uusien innovaatioiden soveltamisessa koulutusmenetelmiimme. Meidän kauttamme löydät aina uusimmat toimivat ratkaisut.
  • Vaatimuksenmukaisuus: Alansa huippuasiantuntijoidemme avulla voit varmistua siitä, että koulutussisältömme täyttävät aina lain, asetusten ja standardien vaatimuksen ja myöntämämme pätevyydet ovat vaatimusten mukaisia.
  • Kustannustehokkuus: Etsimme asiakkaan kannalta kustannustehokkaat mallit, koulusten vaikuttavuudesta tinkimättä. Hinnoittelumme on läpinäkyvää.
  • Luovuus ja innovaatiot: Lähdemme rohkeasti toteuttamaan asioita uudella tavalla ja siten jatkamme toimialan mullistamista uusilla innovaatioilla.
Selaa koulutuksia

Koulutustukku

Koulutustukku on Nordic Competence Groupin pätevyyskoulutusten keskus. Nordic Competence Group Oy:n on EHSQ (Environment, Heath, Safety, Quality) -osaamisen kehittämisen ja -pätevöinnin edelläkävijä sekä luottokumppani.

Koulutustukun valikoimasta löydät kattavan valikoiman pätevyyskoulutuksia osaamisen kehittämiseen. Koulutusvalikoimastamme löydät monipuolisen kattauksen työturvallisuus- ja ensiapukoulutuksia, erilaisten koneiden, laitteiden ja työvälineiden turvalliseen käyttöön liittyvät koulutuksia, vaarallisten aineiden käsittelyyn ja kuljetukseen liittyviä koulutuksia sekä ympäristöturvallisuutta kehittäviä koulutuksia.

Tarjoamme koulutuksia kaikissa toteutusmuodoissa eli perinteisinä lähikoulutuksina, kouluttajavetoisina webinaareina, itseopiskeltavina verkkokursseina sekä virtuaalitodellisuudessa ja metaversessä toteutettavina simulaatioina. Verkon yli totetutettavat koulutuksemme ovat saatavilla paikasta riippumatta, ja lisäksi koulutamme avoimia ja yrityskohtaisia koulutuksia lukuisilla paikkakunnilla ympäri Suomen ja yrityskohtaisia koulutuksia myös ulkomailla.
Tarjoamme eri tasoisia koulutuksia aina perusasioista vaativiin asiantuntijatason koulutuksiin sekä esihenkilöiden ja yritysjohdon turvallisuusajattelun kehittämiseen. Asiakkaamme ovat niin yritysasiakkaita kuin yksityisiäkin henkilöitä.

Perusvalikoimamme lisäksi toteutamme pitkälle räätälöityjä koulutuksia ja kokonaisuuksia yrityksille ja yhteisöille. Tarjoamme räätälöidyn avaimet käteen -ratkaisun suurille yrityksille EHSQ-koulutuksien ja pätevyyksien hoitamiseksi. Palvelu sisältää varsinaisen koulutuspalvelun lisäksi mm. pätevyyksien hallinnoinnin, koulutuspäivien käytännön järjestelyt, koulutusten ja pätevyyksien rekisteröinnit tilaajan puolesta sekä tilaajan toivoman raportoinnin.

Selaa koulutuksia

Asiakaspalvelumme auttaa löytämään parhaan ratkaisun

Olemme apunasi oikean koulutuksen valinnassa ja autamme sinua löytämään sinulle parhaiten sopivan koulutustavan.

Autamme mielellämme myös muissa koulutuksiin liittyvissä asioissa. Ota yhteyttä!

• Puhelimitse: 010 375 7010
  • Chatin kautta: klikkaa chat-ikonia sivun oikeassa alakulmassa
  • Whatsappilla: klikkaa whatsapp-ikonia sivun vasemmassa alakulmassa
  • Sähköpostitse: asiakaspalvelu@koulutustukku.fi