Verkkokurssi

SPR Ensiapukurssi EA 1® päivityskurssi netissä

Alkuperäinen hinta oli: €85.00.Nykyinen hinta on: €59.00. + (ALV 25.5%)

Voit päivittää EA 1® tai EA 2® pätevyyden vain kerran sen voimassaoloaikana Hätäensiapu 4 t® tai Hätäensiapu 8 t® -verkkokurssilla.

Tällöin alkuperäinen pätevyytesi pysyy voimassa toiset kolme vuotta. Tämän kuuden vuoden ajanjakson jälkeen sinun on suoritettava koko EA 1® tai EA 2® kurssi kokonaan uudelleen.

Huomioi, että sinulla tulee olla voimassa oleva pätevyys uusiaksesi pätevyytesi tällä lyhyemmällä kertauskurssilla. Jos pätevyytesi on ehtinyt vanhentumaan, sinun täytyy suorittaa alkuperäinen kurssi uudelleen.

PALJOUSALENNUS - Ostamalla samaa verkkokoulutusta useamman kappaleen; ostamasi kappalemäärä on alennusprosenttisi 10% asti. Alennus annetaan automaattisesti kassalla.

KÄTEVÄÄ - Voit ostaa koulutuslisenssejä varastoon ja jakaa niitä myöhemmin kätevästi suoraan niitä tarvitseville.

Päivitä EA 1® tai EA 2® pätevyytesi helposti Hätäensiapu 4 t® tai Hätäensiapu 8 t® verkkokurssilla netissä sen voimassaoloaikana

Suosittelemme ensisijaisesti SPR EA1 pätevyyden uusintaan hieman laajempaa SPR Hätäensiapu 8 t verkkokoulutusta laajemman ensiapuosaamisen päivittämiseksi.

Voit päivittää SPR Ensiapukurssi EA 1® tai SPR Ensiapukurssi EA 2® pätevyyden vain kerran sen voimassaoloaikana netissä tapahtuvalla verkkokouluksella Hätäensiapukoulutus 4t tai Hätäensiapukoulutus 8h avulla, jolloin alkuperäinen pätevyytesi pysyy voimassa toiset kolme vuotta. Tämän kuuden vuoden periodin jälkeen sinun on suoritettava EA 1®– tai EA 2®– kurssi kokonaan uudelleen.

Huomioi, että sinulla tulee olla voimassa oleva pätevyys, sillä pätevyyden jo umpeuduttua sinun täytyy suorittaa alkuperäinen kurssi uudelleen.

SPR Ensiapukurssi EA 1® tai SPR Ensiapukurssi EA 2® -koulutuksen pätevyyden ja SPR ensiaputodistuksen voi päivittää kerran hätäensiapukursseilla:

Voit myös suorittaa alkuperäisen SPR:n ensiapukurssin uudelleen ja näin saada uuden EA 1- tai EA 2-pätevyyden voimaan seuraavaksi kolmeksi vuodeksi.

SPR Hätäensiapukurssi 4t® netissä verkkokoulutuksena

SPR Hätäensiapukurssi 4t® soveltuu erinomaisesti tärkeimpien henkeä pelastavien tietojen ja ensiaputaitojen oppimiseen tai kertaamiseen. Koulutuksen tavoitteena on lisätä auttamisrohkeutta henkeä uhkaavissa tilanteissa. Kurssi sisältää myös sähköalan ensiapukoulutuksen aiheet sähkötyöturvallisuusstandardin SFS6002 mukaisesti.

SPR Hätäensiapukurssi 4t® toimii myös ensiavun kertauskurssina, jolla voi jatkaa yhden kerran SPR Ensiapukurssi EA1® tai SPR Ensiapukurssi EA 2® pätevyyden voimassaoloaikaa kolmeksi vuodeksi eteenpäin.

SPR Hätäensiapukurssi 4t® kurssin kesto on 4 x 45 min. Voit suorittaa kurssin oman aikataulusi mukaan ja vaikka usammassa osassa. Voit valita kurssikieleksi suomen, ruotsin tai englannin.

Lue lisää oikeanlaisen ensiapukoulutuksen valinnasta asiantuntija-artikkelistamme.

Kirjoita ensimmäinen arvio tuotteelle “SPR Ensiapukurssi EA 1® päivityskurssi netissä”

SPR Ensiapukurssi EA 1® on Hätäensiapukurssia laajempi kokonaisuus. Hätäensiapukurssilla ja EA1-kurssilla on hyvin paljon samoja aiheita, mutta EA1-kurssilla niitä käsitellään vielä syvällisemmin. EA1-kurssi on kaksipäiväinen (16h) ja sisältää hätäensiavun perusteiden lisäksi laajasti eri ensiavun aiheita, kuten myrkytykset, murtumat ja henkinen ensiapu. Kaksipäiväisen kurssin aikana ehditään myös harjoittelemaan enemmän, jolloin saat lisää rohkeutta auttaa. Kaksipäiväinen EA1-koulutus sopii parhaiten henkilöille, jotka toimivat ilmeisen tapaturmariskin ympäristössä, kuten teollisuudessa, rakennusalalla, logistiikassa tai lasten parissa.

Verkkokurssilla opiskelu tapahtuu itsenäisesti omaan tahtiin. Koulutuksen voi välillä keskeyttää ja jatkaa myöhemmin siitä, mihin jäit. Asiasisältöjä käsitellään laajemmin kuin lähikoulutuksissa. Verkkokurssi sisältää kattavasti erilaisia käytännön harjoitteita, joissa opit toimimaan erilaista ensiapua vaativissa tilanteissa niillä välineillä, joita käytettävissä on. Kurssin suoritus ja käytännön harjoitteet toteutetaan ohjeistuksen mukaan itsenäisesti.

Verkkokurssi suoritetaan kurssialustallamme, ja pääset aloittamaan koulutuksen välittömästi tilauksen jälkeen henkilökohtaisilla kirjautumistunnuksilla. Kurssin sisältö koostuu videoista ja muista interaktiivisista osioista, teoriaosuuksista, harjoituksista sekä välikysymyksistä, joiden avulla voit arvioida omaa oppimistasi kurssin aikana. Verkkokurssi päättyy loppukokeeseen, jonka läpäiseminen on edellytyksenä kurssin hyväksytylle suorittamiselle.