Kuinka otan Työturvallisuuskortti mobiilin käyttöön

Työturvallisuuskortti mobiili

Ohje Työturvallisuuskortti mobiili käyttöönottoon

Saat mobiilin Työturvallisuuskortin suorittamalla muun muassa Työturvallisuuskortti netissä – etäkoulutuksen.

Mobiili Työturvallisuuskortti on Korttitieto.fi -sivuston kautta tarjottava palvelu, joka mahdollistaa Työturvallisuuskortin näyttämisen sähköisesti ilman fyysistä korttia esimerkiksi kännykästä. Sähköinen Työturvallisuuskortti on ollut käytössä jo useamman vuoden, ja se on muodostunut tyypilliseksi tavaksi osoittaa Työturvallisuuskorttikoulutuksen hyväksytty suorittaminen ja Työturvallisuuskortin voimassaolo.

Kirjautumisohjeet Korttitieto.fi -järjestelmään

Korttitieto-palvelu on päivitetty, ja vanhat käyttäjätunnukset on siirretty uuteen järjestelmään.

Sähköpostiosoitteen käyttö tunnistautumisessa:

• Vanhoille käyttäjille: Voit käyttää vanhaa Korttitieto-palvelussa rekisteröityä sähköpostiosoitetta kirjautumiseen. Huomioithan, että salasanat eivät ole siirtyneet, joten sinun tulee tilata uusi salasana sähköpostiisi.
  • Uusille käyttäjille: Käytä kirjautumiseen sähköpostiosoitetta, joka on tallennettu rekisteriin korttikurssin yhteydessä.

Sähköpostiosoitteen puuttuminen:

Ilman sähköpostiosoitetta ei voi tunnistautua mobiilikorttiin.

Salasanan unohtaminen:

Jos olet unohtanut salasanasi tai sinulla ei vielä ole sitä, voit tilata uuden salasanan rekisterissä olevaan sähköpostiosoitteeseen.

Tulityökortit, SPEK

puh. (09) 4761 1301 (ark. klo 9.00–15.00)
Sähköposti: turvallisuuskortit@spek.fi

Työturvallisuuskortit, TTK

puh. (09) 616261 (ark. klo 8.30–16.00)
Sähköposti: kortti@ttk.fi
Lisätietoa: https://www.tyoturvallisuuskortti.fi/

Mikäli sinulla ei ole voimassa olevaa Työturvallisuuskorttia tai sen voimassaolo on päättymässä, pääset hankkimaan sen tästä.

Webinaari
54.0069.00 + (ALV 25.5%)
Verkkokurssi
Alkuperäinen hinta oli: €149.00.Nykyinen hinta on: €99.00. + (ALV 25.5%)